dissabte, 17 d’octubre del 2009

2. DEBAT

A la UOC sempre es potencia molt el treball a través dels debats, i crec que és un gran encert ja que aquesta és la manera d'acostar-nos millor a totes els punts de vista de tots els estudiants, a plantejar-nos situacions que potser no hi havíem fet cap, aprofundir en els temes que més ens motiven i que hi donem més importància.
Personalment i en el cas concret del debat que hem realitzat a l'aula m'ha servit per obrir el camp d'observació del cas i entendre i reflexionar d'una manera més profunda en les actuacions de la Berta i en Joel en el seu cas concret i poder extrapolar-ho a les actuacions i pensaments dels educadors d'una manera més genèrica i global.
Crec que s'han fet moltes aportacions i molt interessants i necessàries totes. És important també que no totes les intervecions vagin dirigides cap a una mateixa via, ja que d'aquesta manera la diversitat d'opinions fa més ric i viu el debat i, per tant, la motivació de continuar-lo per a nosaltres.
M'hagués agradat continuar el debat amb algun exemple més d'experiències educatives que tinguessin com a protagonistes en Joel i la Berta. Crec que hagués sigut interessant per tal d'anar aprofundint en la seva visió de l'educació i la cultura d'una manera més precisa.